Çağrı Merkezlerinde İş Sağlığı ve Güvenliği Faaliyetleri
Abstract
Bu tez, Türkiye'de kurum ve kuruluşların iletişimde oldukları kişi ve/veya kurumlarla haberleşmelerini çeşitli erişim yöntemleri ile sağladıkları yazılım, donanım ve nitelikli iş gücünden oluşan çağrı merkezlerinde gerçekleşen veya gerçekleşmesi gereken İSG (iş sağlığı ve güvenliği) faaliyetlerinin iyileştirilmesini amaçlamaktadır. Çalışmada örnek olarak Ankara merkezli Tepe Servis ve Yönetim A.Ş.'nin Ankara'da bulunan çağrı merkezi birimlerinde anket yapılmış olup bu anketler, birimler bazında Analitik Hiyerarşi Süreci (AHS) yöntemi ile değerlendirilmiştir.
Collections
- Yüksek Lisans Tezleri [151]