HALK KÜTÜPHANELERİNDE YENİLİKÇİ HİZMET Bartın Ulus Kültür ve Sanatevi Halk Kütüphanesi Örneği
Abstract
Yenilikçiliği hizmet politikasına dönüştüremeyen kurumların
hayatta kalması mümkün müdür?
Kurumlar için, hedef kitlenin ilgisi kaybedildiği an kurumsal
varlığın sürekliliği tehlikeye girer. Bu süreklilik, değişen
kullanıcı/müşteri gereksinim ve beklentilerine karşılık
verebilmekten geçer. Bu durum, orijinal fikirlerle ya da var
olan fikirlere farklı bakış açıları getirilerek ortaya yeni ürün
veya hizmetin çıkarılmasıyla, farklı yöntemlerin kullanılmasıyla
mümkündür. Yeni bir ürün ya da hizmetin ortaya çıkarılması
bir sürecin sonucudur. İşte bu süreç yenilikçilik olarak
nitelendirilmektedir.